Kim in Los Angeles

The final weeks

Hey you guys.

Dit is hem dan. Mijn laatste blog vanuit LA. Ik ben heel blij om terug te komen. Maar ook heel erg verdrietig dat ik zoveel vrienden moet achterlaten hier. Vooral de laatste weken is de band met iedereen hier veel sterker geworden, dus dat maakt het nog moeilijker.

Ik heb al een tijdje geen blog meer gedaan, dus heb veel te vertellen :D

In de afgelopen blog had ik geschreven dat we naar een voetbalwedstrijd van LA Galaxy zouden gaan. Dit was erg leuk. Alleen vergeleken bij Europees voetbal, zuigt dit best wel apenballen. Haha. Zo sloom, en er gebeurd bijna niks. Dan is het ook logisch dat amerikanen ‘soccer'niet leuk vinden.

Dat weekend hebben we niet zoveel gedaan, we hebben vooral aan onze verslagen gewerkt. Want jah, er wordt hier ook nog gewerkt. Dat weekend was er ook het transformers convention . And quess what, het was maar een blok bij ons vandaan. Er stonden een paar mooie autos buiten daar, en er liepen veel diehard transformers fans rond. Bobby en ik wouden er eigenlijk nog naar toe gaan, maar we hadden geen tijd, helaas, want wat bleek, die dag dat wij eigenlijk wouden gaan, was Michael Bay (de maker van de Transformer films) daar. Wel jammer dat we dat gemist hebben. Mja ie kunt nie alles hebn.

De rest van de week hebben we vooral keihard gewerkt en gestressed met ons verslag en presentatie maken, want die hadden we op 13 juni. Op het eind van deze week zijn we nog met het hele lab uit eten geweest bij een sushi tent omdat Carly (een collega) weg ging, dus het was een afscheidsetentje. En ik ben echt verslaafd geworden aan sushi sinds we hier wonen. Me likes it alot.

Dat weekend hebben we wederom keihard gewerkt aan het verslag en presentatie. Lisa en Diane zijn toen nog bij ons gekomen in ons appartement om ons te helpen. En tussendoor (ontspannen moet ook) heb ik nog ff gezwommen met Lisa, en haar zwemles gegeven, want ze kan niet zwemmen (so sad L )

En toen was het zover, de dag van de presentatie. Volgens mij ben ik nog nooit zo zenuwachtig geweest voor iets. Ik poepte bijna in mn broek. Maar het ging best wel goed. Wel moeten er nog wat dingen veranderd worden voor mijn presentatie op school in Nederland. Maar dat is juist goed, want wordt het alleen maar beter van.

De dag na de presentatie was het mijn verjaardag jeeeeeej. We zijn toen nog wel een halve dag naar het werk geweest, om alles beetje op te ruimen en taart te eten met iedereen.

Smiddags hebben bob en ik onze huurauto opgehaald en zijn we voor een laatste keer nog naar Hollywood gegaan. Die avond zijn we nog met een paar mensen van het lab uiteten geweest bij een brasilian bbq. Dat is onbeperkt vlees eten. En de birthday girl mocht gratis eten :D

De volgende dag zijn we naar Disneyland geweest samen met Hinde Yay. :D Ook dit was super, alleen heel erg druk. Maar dat kon de pret niet bederven hoor.

De volgende dag zijn we naar Santa Monica geweest om even lekker op het strand te liggen, maar het was super bewolkt die dag (dat gebeurd hier veel in Juni), dus hebben we alleen even over de pier gelopen, en zijn we daarna nog naar venice beach geweest en langs souvenir winkeltjes geweest.

Ik heb ondertussen al een handbagage koffertje vol met souvenirs, dus ik ben jullie allemaal echt niet vergeten hoor. En we hebben ook al een extra koffer ingechecked zodat we 23 kilo extra mee mogen nemen het vliegtuig in. Want dat hebben we echt wel nodig (misschien nog wel meer, oeps).

Vrijdag (gisteren) zijn we hele dag bezig geweest met voorbereiden van ons afscheidsfeessie die avond. Het feest was echt geweldig, veel gelachen. En sommige mensen waren zelfs verkleed haha (het thema was Panda :D ). Aan het eind gingen we al afscheid nemen van de meeste mensen. Er zijn wat traantjes gevallen. Het is echt een heel raar idee dat we die mensen heel lang niet meer gaan zien (en sommige misschien nooit meer), nadat je zo'n band hebt opgebouwd in die 5 maanden.

Maar terug komen naar Nederland is natuurlijk ook fijn. En iedereen weer te zien na 5 maand maakt alles weer goed. :D

We zijn ook nog 2x naar de film geweest deze week. We hebben Super 8 and Green Lantern gekeken. Green Lantern was echt geweldig. I love superhero movies :D

En dat was het wel zo'n beetje allemaal.

So, bye bye LA, I'm gonna miss you alot. Thanks for all the fun you gave us. And we will come back soon.

Foto's zijn hier te vinden

Reacties

Reacties

Inge

Goede terugreis liefies! Tot snel!

johan

Toch nog veel meegemaakt de laatste week nou een goede terugreis en we zien jullie op schiphol

Ellis

Ik heb al je verhalen en foto's trouw gelezen en bekeken. Jullie hebben veel mooie herinneren. Menigeen zal jaloers op jullie zijn. In the pocket :P
Ik spreek jullie vast nog wel in Nederland.
Voor nu een goede reis!
Xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!