Kim in Los Angeles

VEGAS!!!

Hallo lieve mensen,

Zo hier weer een blogje van mij (na het verzoek van iemand. Ik zeg geen naam (uche Inge uche). haha. Ik heb een tijdje niet gedaan. Maar ben wederom errug druk geweest op het werk. Ik maak werkdagen van 13 uur. En ben best wel moe als ik dan thuis kom. Maar ik blijf tegen mezelf zeggen dat ik er veel van leer. Wat ook zo is.

2 weken geleden is Luuk (kameraad van Bobbie) in LA aangekomen, en is de bij ons gebleven deze 2 weken. We hebben zoveel mogelijk dingen geprobeerd te ondernemen, naast het feit dat we moesten werken.

Vorig weekend zijn we met zn 3tjes naar Las Vegas geweest. Wat is het hier geweldig zeg. Maar voordat we daarnaartoe zijn vertrokken zijn we eerst naar het Masterdiploma uitreiking van Dieuwertje geweest. En jah dit is echt zo groots als je altijd ziet in films. En ik vind het leuk dat we dit in het echt hebben mogen meemaken.

Maar nu weer over Vegas. Wij verbleven in hotel Stratosphere. Deze staat aan het begin van de Strip (Las Vegas blvd). We hebben heerlijk een paar keer over de blvd gelopen en zijn ook bij hotels naar binnen gegaan. Waaronder the Venetian, waar gewoon een riviertje doorheen loopt waar gondels overheen varen (ONLY IN AMERICA). En we zijn natuurlijk bij de Bellagio geweest (Oceans 11 rules).

Ook zijn Bobbie en ik nog naar the Blue man group geweest. Deze maken muziek (op pvc buizen) en maken grapjes enzo (ook al zeggen ze de hele show niks). We vonden het erg leuk.

Ook zijn we nog naar the Hoover Dam geweest (Transformers ieeeeeh. Ik maak nu ons transformers geluidje Linda hahaha).

Ons andere site seeing ding wat we hebben gedaan is The Valley of Fire. Normaal gesproken ben ik niet zo van de natuurdingen. Maar dit was echt wel heel erg mooi om te zien. Een vallei met allemaal mooie rotsformaties.

Op de terugweg van Las Vegas zijn we in LA nog eventjes bij een hotel langsgeweest. Want hier waren mijn ouders. Die waren die dag aangekomen. Het was echt fijn om ze eindelijk weer te zien. Maar het was maar van korte duur want ze gaan eerst rondreizen. Maar aankomende vrijdag zien we ze weer en gaan we samen met hun (en Gerhard en Marijke ) leuke dingen ondernemen.

Maar dat het niet altijd koek en ei is wanneer je zo ver van je vaderlandje verwijderd bent, bewijst vandaag maar weer eens. Ik heb te horen gekregen dat Maurice (toen hij op vakantie was in Spanje) in een discotheek (in het toilet) is aangevallen door een kerel die helemaal paranoia was van de pillen (DAAROM HAAAAT IK PILLEN). Deze man heeft zijn gezicht bewerkt met een kapot glas. Maurice is nu weer thuis. En zijn moeder zorgt voor hem. Morgen gaat hij naar de plastisch chirurg, om te kijken wat ze kunnen doen met zijn gezicht.

Het is heel raar dat je zoiets hoort wanneer je zo ver weg bent, en je niks kunt doen.

Maar gelukkig is er skype om met mn dinnetjes te praten, en heb ik mijn lieve Bobbie die mijn steun en toeverlaat is met alles.

En ik realiseer me nu ook net dat we over 4 weken al weer naar huis gaan. Ik heb wel het idee dat ik nog niet genoeg gezien heb van het mooie California. Maar naar huis toe gaan, en iedereen weer zien zou ook echt superfijn zijn.

Ik heb ook fototjes gepost van het afgelopen weekend. Deze staan hier.

Love ya all.

Kus kus

Reacties

Reacties

Lin

"Transformers.. More than meets the eye"!

Geniet er nog even flink van jullie twee!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!