Kim in Los Angeles

Queensday and stuff

Hallo allemaal.

Eindelijk weer een blogje van mij. We zijn de laatste tijd erg druk, dus ik heb niet altijd tijd om te bloggen. En wanneer ik wel tijd heb, vind ik het ook wel fijn om aan het zwembad te liggen muhahaha.

Eens eventjes terug denken aan de laatste 2 weken hmmmmm. Oh jah, nadat we Inge en Kenneth hadden afgedropt. Zijn we nog even met Bea en Andre naar de 'Kastjes' toe gegaan en hebben daar lekker gechilled (en Panda express gegeten, Me likes it alot). Toen zijn Bea en Andre een weekje gaan rondtrekken om dingen te bekijken en hebben we in het weekend weer afgesproken. Tijdens deze week hebben we op het lab ook nog een eierzoek wedstrijd gehad. Wat hebben we gelachen. En wat hebben we toch leuke collega's. Ik weet dat ik ze nu al heel erg ga missen als we weer weg gaan. Vooral Lisa, dat is mijn schatje :D En Heike onze grote zus.

Toen het weer weekend was hebben we weer leuke dingen ondernomen met Bea en Andre:

Zaterdagszijn we even naar het mooie gemeentehuis van Pasadena gegaan, om vervolgens naar het winkelcentrum 'The Grove' in Beverly hills te gaan. Dit was erg nice. Maar ik moet mezelf toch leren in de hand te houden met spulletjes kopen...... Naaaaah, laten we dat maar niet doen. We leven maar 1x. Ook was daar een leuke farmers market en hebben we ff lekker wat gegeten. Toen zijn we naar Hollywood boulevard gegaan (die we inmiddels blindelings kunnen lopen, maar blijft leuk), en eventjes wat souvenirtjes aangeschaft.

Zondags zijn we wederom naar San Diego gegaan, en ondanks dat het weer niet zo super mooi was, hebben we weer genoten. Afgelopen woensdag zijn Bea en Andre weer vertrokken naar Nederland.Bye bye, zwaai zwaai, en tot snel.

Vrijdags zijn Bobbie en ik naar een wedstrijd van de Dodgers gegaan (Baseball voor de leken onder ons). Dit was erg leuk om weer eens te zien, maar ook erg langdradig, haha. En het vuurwerk aan het einde van de wedstrijd was ook geniaal.

Zaterdags zijn we KONINGINNEDAG gaan vieren. Eerst zijn we (Dieuwertje(DJ), Sylvia, Bob en ik) naar de Beverly hills country club gegaan. Waar een 'get together' voor nederlanders was georganiseerd. Dit was gratis bitterbalen, haring en kaas eten. En gratis cocktails drinken. Ik zeg.... moeten we vaker doen :D

Na dit leuke avontuurtje zijn we vertrokken naar een Ierse pub om daar Koninginnedag verder te gaan vieren met de plebs onder ons ;P Dit was ook super gezellig. Iedereen had het erg naar zn zin.

En na dit Koninginnedag avontuur hadden we een heerlijke brakke zondag. Dat zijn de fijnste zondagen die er zijn. Lekker zwemmen, eventjes old town pasadena in gelopen om een ijsje te eten, sávonds naar de bios (Fast Five) geweest. Heerluk.

En nu zijn we al weer lekker aan het werk. Beginnen het nu wel druk te krijgen, maar gewoon rustig blijven. Genieten is belangrijker. Kalmte kan je redden. :P

Aankomend weekend gaan we als het goed is naar San Francisco. Maar aangezien onze huurbaas een dikke fout heeft gemaak met betalingen van de huur (3x huur van de rekening af gehouden in plaats van 1x), heeft deze dame geen cent meer. Dus hopelijk is dit op te lossen voor de tijd, want anders gaat dat weekendje niet door. Wat ik echt super jammer zou vinden. Want we hebben geen tijd meer om een ander weekend te gaan.

Mja allesh komt uiteindelijk wel weer goed natuurlijk.

Aankomende maandag is ook een speciale dag. Dan komt Luuk (beste kameraad van Bob) naar ons toe voor2 weken. Zoveel zin in :D

En ohjah, Een vriendin van Martin (onze baas), was ook hier in de USA voor een labconverentie. En ze heeft ook een eigen lab in Leiden, en heeft nog een Labtechnician nodig. En heeft me haar visite kaartje gegeven. En ik mocht haar een sollicitatiebrief sturen. Dus dat staat ook nog in mn planning. Dus misschien gaat deze dame wel verhuizen naar Leiden :D:D. Ff een goeie carriere move maken;P

Maar jullie horen snel weer van me (als ik de tijd kan maken in mn drukke schema haha). Kga nu ff de was doen (wat ook gedaan moet worden helaas).

Foto's staan er ook op, maar lukte me niet om door te linken. Dus succes met zoeken.

Kus kus

Reacties

Reacties

Johan Luhen

Hallo Kim je moet die huurbaas vragen of hij die 2 x teveel wil terugstorten of jou cash uitbetalen hij heeft tenslotte de fout gemaakt. Maar jullie hebben wel weer gezellige weken gehad en wat leuk van die professor uit Leiden. Nog 14 dagen dan komen wij ook die kant op zie er nu al naar uit. nou tot ziens maar weer

katink

ik wens je heeel veel succes als luuksel er is hoor.. heb je nodig volgens mij:P!!!
ennuh ook nog ff hier.. vergeet vooral niet de innige omhelsing van de 2 te filmen he.. zoals we hadden besproken voor jullie weg gingen:P!!!
meis geniet er inderdaad lekker van ennuh bring me back a tshirt toch hahah..

dikke knuffel tink

linnieeeee

Heey lekker ding!!

Wat een leuk gezellig verhaal weer :)!
Ik hoop voor je dat San Francisco door gaat. Vette shit hoor!

Dikke kus van ons uut nijverdal!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!