Kim in Los Angeles

Memorial weekend met paps en mams

Hallo mensen in het verre Nederland,

Hier weer een blogje, en waarschijnlijk is dit de een na laatste.

3 weken geleden zijn paps en mams aangekomen in de US en hebben rondgereisd door het westen van amerika. De laatste 3 dagen zijn ze bij ons verbleven en hebben we allerlei leuke dingen gedaan.

Vrijdags zijn ze (pa, ma, gerhard en Marijke (vrienden van pa en ma)) ons op komen halen op ons werk, en hebben we ze even rond geleid op het lab. Na dit te hebben gedaan hebben we een gezellig avondje gehad met eten bij Sylvia en Martin.

De volgende dag zijn we met zn allen vertrokken naar Hollywood. Ook al was dit voor ons de 10000e keer, het blijft altijd leuk om iedereen excited te zien als ze daar rondlopen. We hebben daar souvenirtjes gekocht (ik heb ze bijna allemaal binnen, pffff, je moet wat over hebben voor de achterblijvers in Nederland). Ook zijn we in een cafe nog ff gaan zitten wat drinken, want we moesten toch wel ff de finale van de championsleagu kijken natuurlijk. Haha. Ook hebben we de oudjes nog eventjes meegenomen naar Hooters om naar lekker kip te eten.

Nadat we de hollywoodboulevard hadden afgestruind zijn we naar the griffith park observatory gegaan. Dit zit in de hollywood hills en heeft een leuk uitzicht over heel LA. En ik herkende het natuurlijk gelijk weer uit een film (charlies angels full throttle), dus was wel grappig. Na het genieten van het uizicht zijn we gaan touren door Beverly hills, en ons toekomstige huis uitgezocht. :D

S'avonds zijn we uit eten geweest in Pasadena.

De volgende dag hebben we lekker gereden langs het strand, en zijn in Malibu op het Paradise cove strand gaan liggen, en hebben daar ook lekker gegeten in een strandtentje. Dit was echt heerlijk. Lekker met de blote voetjes in het zand, genieten van je corona'tje en je burgertje met frietjes. (jah ik hou van de hamburgers. En ook van de corona trouwens haha).

Maandags (we hadden lang weekend ivm memorial weekend), hebben we eerst de auto van pa, ma, gerhard en marijke weggebracht en hun spulletjes in het hotel afgezet. En zijn we nog weer terug gegaan naar ons appartement om lekker aan het zwembad te liggen. Nadat we savonds afscheid hadden genomen van de ouders, want die moesten weer naar Nederland, zijn we nog naar de bios geweest. Deze keer naar The Hangover 2. Muhahaha. Wat heb ik gelachen om die film. Ik vond hem net zo goed als deel 1. Zach Galifianakis is zooo grappig.

Maar ook aan een leuk weekend komt weer een eind, en we zijn al weer druk aan het werk.

Voor mij is er een tegenvaller. Want mijn begeleider Andrew is 3 weken op vakantie geweest naar Engeland, en hij zou eergisteren terug komen. Maar nu was er een probleem met zijn visum, en kan het nog wel 2 weken duren voordat hij terug is. En aangezien ik volgende week nog heel veel experimenten had staan in het lab om nog mooie resultaten te krijgen, en dit nu dus niet door gaat, is dit een flinke domper voor mij. Ook is het vervelend want hij is misschien niet bij mijn eindpresentatie en hij kan me ook niet helpen met mijn eindverslag en presentatie opstellen. Gelukkig gaat Lisa mij helpen met mijn presentatie. En ik heb al gemaild met mijn leraar in Nederland over de situatie. En hij zij dat dit geen gevolgen zou hebben voor mijn eindcijfer. Het gaat niet om de resultaten in het verslag, maar om de totale inhoud. Dus daar moet ik maar keihard voor gaan werken deze 2 weken.

Aankomende vrijdagavond gaan we nog naar een voetbalwedstrijd van LA Galaxy. Ff David Beckham zien spelen (helemaal niks mis mee zeg ik dan maar).

Volgende week hebben we nog 1 weekje aanpoten en dan maandag de 13e hebben we onze eindpresentatie.

12 juni vertrekken we alweer uit dit appartementje omdat we de laatste week bij Martin en Sylvia verblijven.

Er komt waarschijnlijk nog wel een blogje voordat we weggaan.

Foto's van afgelopen week staan hier.

Kus vanuit LA, en we zien jullie snel weer.

Reacties

Reacties

Marian Bosman

Kim wat is de tijd omgevlogen, jullie tijd daar zit er dus bijna op, ik heb genoten van jouw verhalen en zal ze missen. Nog veel succes met het maken van jouw laatste onderzoek voor school en geniet ze nog even in het verre Amerika.

johan luhen

Nou beminde amerikanen hoe is het in Amerika nu wij weg zijn (saai zeker) geintje. Wij zitten weer in het bekrompen nederland, waar het gelukkig wel mooi weer is. Nou Kim en Bob nog even de laatste loodjes en dan weer terug naar nederland en o ja doe Martin en familie de groeten van ond en bedank ze nog eens voor het warme onthaal bij hun thuis was super geweldig. nou tot de 20e dan maar

Heikeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Forever 21!!!!!
Gonna miss ya! :(

kim

Gonna miss you too

Bea

Hey Kim, het zit er bijna op .... dan komen jullie weer naar huis !! Ben blij dat jullie (eind studie)droom is uitgekomen.
Een mooie stageplek met fijne collega's, wonen in het mooie LA en opgevangen door geweldige mensen !
Geniet nog van dit weekend en doe ze allemaal de hartelijke groeten en een GROOT DANK JULLIE WEL voor de goede zorgen van ooonze Bob en Kim.
Goede reis en tot maandag ! Liefs xxx

Johan en Paulien

Hoi Lieve Kim

Hier nog een laast berichtje vanuit AAlberg.We willen je bedanken voor de leuke verhalen en mooie fotos die je op de weblog hebt gezet.Zo hadden wij nog het idee dat je dicht bij ons was.Ook willen wij je natuurlijk feliciteren dat je deze onvergetelijke stage zo goed hebt afgerond.Natuurlijk hebben al die lieve behulpzame en gastvrije mensen daar aan meegewerkt.NATUURLIJK WILLEN WE MARTIN EN SYLVIA HARTELIJK BEDANKEN VOOR DE GASTVRIJHEID EN DE GOEDE ZORG VOOR JULLIE.BEDANKT!!! BEDANKT!!

Een hele goede reis en tot Maandag.

Liefsxxxxxxxx Pa en Ma

debby

jullie zijn er bijna
jullie zijn er bijna
maar nog niet helemaal
kontje kaal

JOEPIE bijna maandag

wat laten jullie daar een ervaring achter, een die je NOOIT meer zult vergeten.
en daar hebben al die lieve mensen daar aan mee geholpen en niet te vergeten jou steun en toeverlaat BOB!
wat zullen wij en de kids blij zijn jullie maandag weer te zien.
de kinderen staan bij elk vliegtuig te wijzen, daar zitten Bob en Kim in, wanneer komen ze nu terug.
ja Youri en Tara BIJNA!

hopenlijk kunnen wij ooit ook een keer dat mooie LA gaan bekijken, want jullie hebben ons wel heel enthousiast gemaakt.

nou tot morgen

goede vlucht en doe rustig aan

Liefs de Batsjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!