Kim in Los Angeles

We got the fun going on

Hallo daar allen,

Tis nu alweer maandag hier. En net een 3 daagse (JAAH3 dagen) weekend achter de rug. Pff wat heerlijk was dat zeg. Ben er nog kapot van. muhaha.

Afgelopen woensdag kwamen Bobs mamse en Andre aan op LAX om ons te bezoeken en het mooie California etc te bekijken. Nadat Bob ze had opgehaald bij het vliegveld, hebben we nog eventjes samen wat gegeten, en zijn Bea en Andre gaan slapen (Tis toch wat met die Jetlags). De volgende dag hebben ze ons opgepikt op het Lab en even kennis gemaakt met iedereen. Daarna lekker naar ons appartementje gegaan en pasta gekookt. Na een tijdje hebben Kenneth en Inge zich bij ons gevoegd, en hebben we foto;s gekeken van hun rondreis. Deze waren echt supergeweldig. Ze hebben mooie dingen gezien.

De volgende dag zijn we met Inge en Kenneth naar Forest Lawn gegaan. Dit is de begraafplaats waar Michael Jackson ligt begraven. ZIjn plek hebben we niet kunnen vinden, maar we zijn wel in het Mausoleum geweest waar hij waarschijnlijk ligt. Hierna zijn we verder gereden naar de hoofdcampus van USC en vanuit daar zijn we naar Hollywood gegaan, en hebben ff de walk of fame gelopen.

Daarna zijn we naar het Guitar Center geweest. Dit is een heeeleee grote winkel waar ze alle soorten gitaren (en bijbehoren) verkopen. Kenneth wou hier eventjes heen, aangezien hij ook een eigen winkel heeft met muziekinstrumenten etc.

De avond hebben we vol gekregen door eerst tapa's te gaan eten. Dat viel flink tegen. We moesten 80 dollar betalen. Maar we kregen superweinig, niemand zat vol, en er zat bijna geen smaak aan. Wel kon Bob gewoon een biertje krijgen, aangezien ze niet om zn ID vroegen :D

Daarna hebben we de poging gewaagd om te gaan stappen. En hebben Bob voor ons gezet (voor het geval hij niet binnen kwam). Bob liet zijn rijbewijs zien aan de uitsmijter. Deze was helemaal in de war, en begreep niks van dit document. Dus liet hij Bob maar naar binnen. Na Bob kwam Kenneth met zijn rijbewijs. En aangezien hij nog de oude versie heeft (het mooie roze papiertje), was die kerel helemaal in de war, en heeft ons maar gewoon naar binnen gelaten. Eenmaal binnen hebben we een lekker feessie als vanouds gebouwd, en de corona's vloeiden lekker.

De volgende dag lekker uitgewaaid op Venice beach. Om hierna de auto van Kenneth en Inge weer in te leveren en met de bus en trein weer naar ons appartementje te gaan. Als avond eten ff lekkere vette pizza's besteld, en daarna naar de bioscoop geweest (Rio, 3D). Dit was errug gezellie. (@ Debby: deze film is trouwens wel leuk voor Tara en Youri).

De volgende ochtend was het tijd om afscheid te nemen van Kenneth en Inge

Frown
. Maar aan al het leuke komt een eind (moet eigenlijk niet kunnen).

Nadat we unsere freunden op de bus hadden gezet, kwamen Bea en Andre bij ons, en we zijn samen met hun naar Sylvia en Martin (onze baas en zn vrouw, waar we eerst gewoond hebben) gegaan. Daar hebben we heerlijk in de tuin gezeten en genoten van alle mooie diertjes die daar rondlopen en vliegen. Vervolgens weer naar ons appartementje gegaan, en afscheid genomen van Bea en Andre (ze gaan de hele week rondreizen). Maar we zien ze aankomend weekend weer, en gaan dan weer leuke dingen met ze ondernemen.

Leuke picca's van dit weekend kun je hier vinden.

Love jullie allen en tot de volgende keer.

kus kus

Joep

gezellig hoor al die nederlanders op de vloer! volgende keer dat jullie in het buitenland afstuderen kom ik ook bezoek ;)

johan Luhen

Gekke mensen zijn jullie zijn daar om te studeren maar doen niks anders dan feest vieren. maar groot gelijk geniet er maar lekker van
xxxxxxxxxxxxxxxxx pa en ma

lin

Wat een heerlijke gezellige bende moet dat geweest zijn ja :)!

Heike

Sounds like you had tons of fun! Jeahhhhh! Well deserved!