Kim in Los Angeles

SAN DIEGO!!!!!!!!!!!

Hallo allemaal,

Zo nu een blogje van mij. Komt een beetje laat vergeleken bij die van Bob. Maar Kimmie was in slaap gevallen na een lange dag werken. Dus dan maar vandaag bloggen (ook weer na een lange dag werken, 12 uurtjes). Kheb mn glaasje rose naast me staan. En kan er weer tegenaan.

Ik ga maar eens over het afgelopen weekend vertellen. Want wij zijn naar San Diego geweest. SAN DIEGO BABY...... En ik kan je nu al vertellen. Ik ben verliefd geworden op die stad. Het is daar zo'n heerlijk 'laid back' sfeertje, met de surfers, skaters en levensgenieters. Wel even wat anders dan we op dit moment gewend zijn in LA (van de mensen waar we mee om gaan). Daar draait het alleen maar om werken werken werken.

Eerst zijn we naar Pacific Beach gegaan. Dit is een strand waar lekker gesurfd wordt, en geskateboard over de boulevard.(my kinda people) Er zitten allemaal leuke barretjes waar je kunt chillen.

Hierna zijn we naarPoint Loma gegaan, dat is bij een vuurtoren waarbij je uitzicht hebt over heel San Diego. (Paar mooie Kodak momentjes).

Na point Loma zijn we nog eventjes naar Balboa park geweest. Daar kun je lekker relaxed rond lopen, en rondhangen.

Vanuit daar doorgereden naar Coronado Island. Dat is een eilandje aan San Diego. Met een heel mooi hotel, waar we even lekker hebben gedronken op het terrasje. 'Loving the good life.'

Vanuit hier naar het hotel gegaan, ff gedouchted etc, om daarna naar down town San Diego te gaan. We zijn terecht gekomen bij het Gas Lamp district. Allemaal jonge hippe mensen daar (wij begonnen al te denken dat de VS geen jonge hippe mensen had). En allemaal leuke clubs om uit te gaan. Khad zoveel zin om ergens naar binnen te gaan, en ff uit mn dak te gaan. Maar aangezien Bobbie nog geen 21 is. En die amerikanen zulke kromme regels hebben, konden we dus nergens naar binnen.

(aankomend weekend zijn Kenneth en Inge hier weer, en gaan we gewoon met zn vieren proberen om ergens een club binnen te komen)

We hebben er wel ff lekker gegeten en ik heb officieel mn lekkerste (en duurste) lasagna ooit gehad. Nomnomnomnom.

De volgende dag zijn we naar het San Diego Zoo Safari Park geweest. Dit is een park met allemaal dieren, maar die hebben heel veel grote vlakten om lekker rond te lopen. (dit geeft mijn voorkeur, aangezien ik het niet zo heb met dierentuinen (wilde dieren in veeeels te kleine hokjes)). Dit was erg leuk, en hebben de hele dag lekker genoten van de zon. (jah, kheb me goed ingesmeerd want we willen natuurlijk niet weer zo;n 'ikbenverbranddoordatikmeniethebingesmeerdtijdenshetskieen' drama.

OP de terugweg zijn we nog langs Carlsbad gegaan. Een leuk stadje aan de kust. En hebben daar vis gegeten, en de zon onder zien gaan op het strand.

Morgen komen Bea en Andre aan in LA. Super veel zin in. (en Kimmie, jij bent nu lekker 2 weken alleen thuis, doe vooral geen dingen die ik ook niet zou doen ;) )

Vrijdag zijn we lekker vrij, zodat we lang weekend hebben met iedereen. We gaan ons zeker wel weer vermaken.

Maar ik ga nu verder met mn wijntje. Hij (zij?) staat mede hele tijd al aan te kijken.

Tot de volgende keer. Kijk natuurlijk weer uit naar de reacties. (is altijd weer leuk om de werkdag mee te beginnen).

De foto's staan hier.

Kus kus

Reacties

Reacties

johan luhen

Nou zeg jullie hebben weer heel wat meegemaakt in san diego. Maar je hoeft je niet meer te schamen voor die verbranding, je vader heeft het zelfde meegemaakt in Spanje.(Tja zo dochter, zo vader) Maar ik wens jullie nog veel plezier daar met Bea en Andre en doe ze de groeten van ons. Hoor wel weer van jullie ajuuuuuuuus

dees

hey meissie,
wat superleuk om te horen dat jullie zo'n leuk weekend hebben gehad! :-D
From the other side of the world

I AM STILL JEALOUS !!!!!

un heule dikke vette X van mij

Marian Bosman

he Bob en Kim,

Endelijk wordt het ook hier lente, maar het familieweekend in Marbella gaf veel zon zoals je vader al schreef, hij had de zon duidelijk onderschat.
Ik blijf genieten van jullie verhalen en blijven jullie vooral genieten van het prachtige Amerika.
Liefs

Joep

gaaf hoor!
San diego lijkt me echt een super stad om een keer te bezoeken.

kimmie 2

halloooo skattekes

ben een tijdje niet op de pc geweest (te druk met feest vieren hier van 't weekend) hahaaaa en ik zal geen dingen doen die jij ook niet zal doen kim, denk dat die grens ook heel erg ver ligt, vandaar :w00t: muhahah!

leuke dingen gedaan in san diego zo te zien!:)

kussies

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!