Kim in Los Angeles

Sportief weekje

Hello there folks,

Alweer een weekje voorbij. De tijd gaat echt veel te snel. We willen nog zoveel doen, maar lukt niet eens meer in de tijd dat we hier zijn.

Afgelopen week (woensdagavond)zijn we naar een wedstrijd geweest van de LA Clippers (voor de leken onder ons, dit is 1 van de 2 grote basketbalteams van Los Angeles. Het andere team zijn de LA Lakers). Deze wedstrijd werd gespeeld in het Staples center. Echt supergaaf om zoiets mee te maken. We zaten wel helemaal bovenin, maar dat maakte het niet minder mooi. En het was super goedkoop (we blijven echte Hollanders). Wat ik ook geweldig vond om te zien waren de Spirit girls. Dit zijn de meisje die elke keer tussendoor het veld op komen en gaan dansen. Ik zag mezelf er al tussen staan :D Alhoewel ik mezelf ook wel zag staan basketballen. haha. Uiteindelijk hebben de Clippers niet gewonnen. Maar dat heeft de pret niet bedorven.

Vrijdagavond zijn Bobbetje en ik naar The Adjustment bureau (film) geweest. Dit was geweldig. Matt Damon blijft toch een super acteur hoor. Zaterdagochtend vroeg ons nestje uit gegaan om natuurlijk FC Twente-PSV te kijken. Wat een wedstrijd zeg. Bij het 2e doelpunt stonden Bobbie en ik door de kamer te springen. Na deze wedstrijd ff lekker geskyped met lieve Anne, en nog eventjes Pasadena ingelopen. Bob was de middag weg (OP DE FIETS....) om mee te spelen met een voetbalwedstrijd. Maar toen ie daar aankwam bleek dat ie op het verkeerde adres was (Flapdrol). Maar wel ff lekker gefietst. haha. Savonds zijn we nog een keertje naar de film gegaan. The Source code, was wel geinig, maar niet geweldig.

Zondag zijn we over Hollywood boulevard gaan lopen, om wat 'I love LA' shirtjes in te slaan (4 voor 11 dollar, we blijven wederom Hollanders). Ook eventjes chickenwings (heeeel erg lekker) gegeten bij 'Hooters'. Bob heeft zn ogen uitgekeken. hahaha. (En ja vader, wij gaan daar ook nog wel een keer heen als jullie hier zijn).

Aankomend weekend gaan we naar San Diego toe. Eens even kijken hoe het daar is. En misschien zelfs wel even de grens over naar Mexico. (kunnen we dat land ook weer van de lijst afvinken haha).

De foto's van afgelopen week staan hier

Tot de volgende blog.

Kus kus

Linda

Jullie zijn daar zo'n beetje vaste klant bij de bioscoop of niet :)?

Wat cool als jullie Mexico in zouden gaan! Moet je daar eigenlijk ook ff een middagdutje doen met een sombrero op je hoofd ;)!

xx,

Johan Luhen

Heeeeeeeeeeeeeeeeee FC Twente weer kampioen wat een flapdrollen die psv ers hebben wedstrijd in marbella gekeken en die psv supporters dropen na de tijd lekker stil af evenals ome geert die stakker hij had zich er zoveel van voorgesteld . Lang leve Theo Janssen p.s. jullie hebben daar een super tijd in amerika maar ook wel studeren hoor.

Kim

@Linda, jaaah, dat gaan we echt wel doen. Goed idee. En de bioscoop is op 10 minuten loop afstand. Dus ideaal om heen te gaan wanneer we een avondje niks hebben.
@ papa, wooohooo twente rules. Nu nog wel de laatste wedstrijd sowieso van Ajax winnen. Gaat moeilijk worden wel. Hoe was marbella?

Heike

Well, that sounds like a lot of fun! (As far as I can understand Dutch Muahhhhhhhh) :)
Glad that you like the movie we recommended!
We loved it too! But you know that already! :)

debby

die shirtjes zijn zekers voor ons ;)

Kim

@Heike, Jeeej, you responded on my blog. hihi.
@Debby, voor jullie komen nog hoor. Deze waren voor ons zelf. We hebben al genoeg souvenier ideetjes voor iedereen op gedaan.