Kim in Los Angeles

Six flags, shooting range, bbq etc

Zoooo, daar ben ik weer.

Vorige week geen blogje gepost, aangezien we dat weekend niet zo heel veel gedaan hadden. En toen dacht ik, ach kom, laten we efficient doen, en 2 weken in 1 blogje voegen. Geen probleem toch?

Vorige week zaterdag zijn we naar Six flags (magic mountain) geweest. En nu zullen jullie wel denken: Pffff Six flags, Been there, Done that. Nou nee dus. Wat een geniaal pretpark. Nog nooit zoiets mee gemaakt. Er waren wel 11 rollercoasters. Waarvoor we niet eens de tijd hadden om ze allemaal te gaan doen in 1 dag. Dus we hebben gewoon bekeken wat ons het leukst leek en hebben dat gedaan. Dus nu even mijn top 3 op een rijtje

3: Superman escape from krypton. Hierbij wordt je naar achteren afgeschoten met een snelheid van 160km/ph (7 seconden lang). En daarna ga je ongeveer 100 meter omhoog, en val je weer omlaag. Wat genieten was dat zeg.

2: The riddlers revenge: Dit is een achtbaan waarin je staat (STAAT????), jaah staat. Dus stel je voor dat je eerst in je karretje omhoog getakeld wordt, en dan naar beneden denderd zoals een normale achtbaan. Maar dan sta je (al hangend met je gezicht naar voren). Wie bedenkt er zoiets. Maar wederom geniaal.

En de beste achtbaan ooit die ik zou meemaken denk ik was:

1: X2: Deze achtbaan kwamen we in het begin van het park al tegen maar de rij was zooo lang (3 uur ongeveer), dat we zoiets hadden van laten we maar eerst andere dingen doen en dan kijken we wel verder. Maar aan het einde van de dag hadden we toch zoiets van, laten we maar gaan. Dus na 2 uur in de rij te hebben gestaan voor het apparaat. Zijn we de volgende in de rij die het karretje in mogen stappen. Maar we mogen niet gaan. Blijkt dat er een meisje van 10 jaar gewond is geraakt, en bewusteloos in het karretje hing (SERIEUS OUDERS, een kind van 10 hoort niet in zo'n achtbaan, ze hoeft niet alles te krijgen wat ze wil) Dus toen moesten we weer een uur wachten, aangezien dat kind door de ambulance opgehaald moest worden en alles gereset moest worden. Maar toen, waren we dus eindelijk aan de beurt, zaten we in ons karretje, ready to go. Maar..... de beugels wouden niet dicht, dus moesten we er weer uit. Stelletjes bitches. Maar toen na een kwartier wachten konden we eindelijk de rit gaan maken. Maar ik vertel je, het was het wachten waard. Wat geweldig, hoe ze dit bedacht hebben echt. Ik kan het niet eens uitleggen dus hier maar een linkje.http://www.youtube.com/watch?v=C8GEdLz6GQ0(jaah serieus je ligt op je rug in je karretje, en ook de karretjes draaien en gaan over de kop).

Na deze geweldige dag hebben we een relaxte zondag gehad, met een 'casting' voor de film waarin ik (en bobbie) een rol gaan spelen. Dit wordt aanstaande zondag (3 april) opgenomen.

Gisteren zijn we optijd uit bed gegaan om boodschapjes te doen voor de bbq die we vandaag gehouden hebben. En smiddags zijn we met Dieuwertje en Roee naar een shooting range geweest en hebben we geschoten met een 22 gun, 9mm gun en een 45 gun. Echt geweldig was dit. Alhoewel ik het in het begin wel eng vond aangezien er ook mensen bezig waren met shotguns en alle hulzen alle kanten op vlogen.

Hierna zijn we nog ff lekker uiteten geweest naar een typisch amerikaanse diner en daarna zijn we naar de film Suckerpunch geweest. Ik vond de film niet zo heel erg geweldig. Alhoewel het verhaal zeer orgineel was (nog nooit zo'n soort film gezien) en de muziek ook geweldig was (het was net een lange videoclip). Maar voor de rest was het niet echt bijzonder.

Vandaag zijn hebben we even lekker uit geslapen en daarna begonnen met alles klaar te zetten voor de bbq van vandaag. Dit was echt supergezellie. Iedereen van ons lab was er, en de hele familie kast was er ook. Lekker gegeten, gezwommen. En................Inge en Kenneth waren er ook. IEEEEEH. Ze zijn vandaag aangekomen in LA, en gaan de komende weken rondreizen en komen daarna ook weer hierheen voor een paar dagen om met ons dingen te ondernemen.

En ze hadden ook nog heeeel lief een tekeningen meegenomen van mijn neefje Youri en nichtje Tara. Zoooo lief. Ze staan al op onze schouw. :D

Het was echt een superleuk weekend. Volgend weekend gaan we dus niet zo heel veel doen waarschijnlijk, maar de planning is om het weekend daarna naar San Diego te gaan. Eens em kiekn hoe het daar allemaal gaat. :D

Natuurlijk heb ik ook weer een paar foto;tjes gepost. Die zijn hier te bekijken.

Ik kijk uit naar alle reacties van iedereen. :D Altijd leuk om je mail te checken smorgens en dan veel mailtjes te hebben met reacties.

Kusjes voor iedereen. En pa en ma willen jullie diesel heeeeel veeeel knuffels geven van mij.

Reacties

Reacties

debby

ik mis jullie

Joep

ha kim, en kon je een beetje schieten?? ik heb dat zelf toen ook gedaan met een .22 en .45. echt geweldig vond ik dat!

erna

Hallo Kim wat leuk om je verhalen te lezen en je fotos
te bekijken .Super om al zo snel de fotos van Inge en Kenneth te zien.We wensen je nog mooie weken toe
en een goede stage. Groeten Erna

Nanke

Ha lieve Kim!

Wat leuk allemaal weer zeg! Vooral Six Flags!!! Ben zelf ook groot fan van achtbanen! Weten we wat we moeten gaan doen als jullie terug zijn! (A)
Heb je Bob geen gat in zjn hoofd geschoten? Of een oog eruit? ;-) Hihi!

Fijne week weer!

paulien

Hoi Kimmie

Ouders moeten kinderen van 10 niet in een zeer gevaarlijke achtbaan laten?Maar ouders van meisjes van bijna dertig vinden het ook allemaal wel een beetje eng als ze dit allemaal lezen.Maar wel super voor jullie dat je daar zo van kan genieten hoor en doe het dus ook maar gerust.Heb Diesel heeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel knuffels gegeven en ze is super te pas.Ze staat soms onderaan de trap en denkt dat jij de trap komt aflopen,dus wees maar niet bang dat ze jou zal vergeten hoor!

xxxxxxxx en knuffel van dies en ma

paulien

Wat is de tekst er raar op komen te staan he

Kim

jahaha, het kan al die e's niet aan haha.
Echt mooi dat het goed gaat met diesel.

Coen

Hoi Kim & Bob!

Wat een verhalen daar zeg met die achtbanen. Klinkt erg gaaf. Mooi dat alles goed gaat! Als ik nog thuis had gezeten, had ik zeker een ticket geboekt naar de VS:) Gelukkig bevalt het me prima hier bij mijn nieuwe werk dus moet dat helaas aan me voorbij laten gaan:(

Voor de rest hier alles goed met de familie (en het kleine neefje Jasper).

Geniet er nog van met zijn 2-en!

Groeten van familie Geeshink

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!