Kim in Los Angeles

Ski-trip enzo

Heeey allen,

Alweer een week voorbij. Wat gaat de tijd toch snel hier.

Het is momenteel zondag 12.40 pm en dacht, het is weer tijd voor een blogje. Vannacht is trouwens hier de tijd al een uur vooruit gezet (wat bij jullie over 2 weken ofzo gebeurd), dus het tijdsverschil is nu tijdelijk 8 uur, ipv 9 uur.

Zonet ff geskyped met paps en mams en daarna met Inge, Dees, annemiek, steffie en marieke, was erg gezellig. Heel grappig. Staat er zo'n groep van 5 meiden naar je te kijken op een beeldscherm, alsof ik een presentatie aan het geven was. :D Veel plezier vanavond met SinterKerst (nee, is helemaal niet raar hoor om dat te vieren in Maart :p)

Als ik nu naar buiten kijk, zie ik de zon heeel erg mooi schijnen op het mooie water van ons mooie zwembad 5 meter hier vandaan. Maar eigenlijk ook zoooo ver. Aangezien ik gisteren tijdens de skitrip heel erg verbrand ben in mn gezicht, kan ik geen zonlicht hebben nu.

Maar dus even over de skitrip:

Dit was samen met de scouting groep van Harold. Dus we gingen er heen samen met Harold en Martin, en bij aankomst verzamelde iedereen zich. Toen we eenmaal bij de pistes waren ging iedereen gewoon voor zichzelf skien.

Bob en ik hadden besloten om snowboard les te nemen dus dat hebben we gedaan. Maar al snel kwam ik er achter dat dit niks voor mij was. Ik sta liever overeind ipv elke keer keihard op je knieen vallen omdat het echt moeilijk is om overeind te blijven (vond ik dan haha). Dus na veel gescheld en getier van mijn kant, heb ik uiteindelijk besloten om het board om te ruilen voor ski's. Na dit gedaan te hebben was Kimmie weer helemaal blij, en heeft genoten van een heerlijke dag skien.

Maar wat dus ook het geval was deze dag, was dat het wel 20 graden was ofzo, dus het was echt super warm. (alleen een truitje en skibroek aan, meer was niet nodig). Maar Kimmie was zo stom geweest om te vergeten zonnebrand op te doen die ochtend. Wat dus resulteerde in een ontzettend verbrand gezicht, met een zonnebril afdruk er in. (wat ook wel was gebeurd als ik me wel had in gesmeerd).

Mijn lieve mama heeft me zojuist wat tips van oma opgestuurd wat ik kan doen aan dit ontzettend zere gezicht, en die ga ik zometeen maar even allemaal uitvoeren.

Lieve bobbie is nu voor mij naar de supermarkt gegaan om komkommer te halen voor op mijn gezicht en een lekkere strawberry smoothie met slagroom van de Starbucks voor mijn hongerige buikje haha.

Maar wat is er nog meer gebeurd deze week? Hmmm, niet zoveel.

We hebben uiteraard gewerkt en oh jah, we zijn woensdagavond uiteten geweest met Heike en Maik. Eerst hebben ze ons meegenomen in de auto om door downtown LA te rijden (wat niet zo heel bijzonder is eigenlijk, maar ze zijn bezig dit mooier te maken). Uiteindelijk zijn we bij het Staples center gestopt, en daar rondgelopen. (Staples center is waar de basketbal wedstrijden en ijshockey wedstrijden enzo worden gegeven). Daar zit ook het NOKIA centrum, daar worden veel grote concerten gegeven enzo. Uiteindelijk zijn we gaan eten bij Yard House. Damn wat was dat lekker zeg. :D

Volgend weekend gaan we misschien naar een groot winkelcentrum toe om te winkelen. WOOOOHOOOO. En op zondag heb ik een afspraak met die mevrouw over de film waar ik misschien in ga mee spelen (Eigenlijk zou dat vandaag zijn, maar we hadden geen vervoer kunnen regelen).

Oh jah, we zijn ook nog naar de bioscoop geweest deze week. Naar Black swan. Dit was een zeer goeie film, en de oscar voor beste vrouwelijke hoofdrol was zeer verdiend.

En voor de mensen die zich afvroegen hoe tequila night gegaan was. Nou, ik ben niet gegaan. Want ik voelde me helemaal niet lekker, en dat zegt wel wat aangezien kimmie eigenlijk nooit een avondje alcohol drinken afslaat. Haha. Maar Bobbie is wel gegaan, en ze hebben het erg gezellig gehad. Maar er komen vast nog wel meer van dat soort avondjes. Wij willen binnenkort nog wel een bbq hier gaan regelen voor alle collega's (als we ergens een bbq vandaan kunnen toveren hahaha).

Dit was het wel weer zo'n beetje voor deze week. Wanneer we weer iets leuks hebben meegemaakt houden we jullie natuurlijk weer op de hoogte. En de picca's van afgelopen week zijn hier te bekijken.

KUS KUS vanuit het mooie, zonnige California.

Oh jah, trouwens, we hebben hier niks gemerkt van een tsunami oid hoor. Ik denk dat het op het nieuws in Europagroter is gemaakt dan het was. Wel waren er natuurlijk hoge golven, en zijn er een paar boten kapot gegaan, maar voor de rest was er niks.

En @ andre: Nogmaals gefeliciteerd met je verjaardag :D

Reacties

Reacties

Joep

Dag kimmie! wat leuk om weer wat te lezen. wat ik toch niet zou geven om even te kunnen winkelen. er zijn nog wel wat winkels open, maar zijn moeilijk te bereiken met OV. te ver enzo...

We moeten snel weer een keer skypen!

Kim

Jah moeten we zeker doen. Maar lukt dat wel ivm tijdsverschil?
Maar kunnen jullie geen autotje kopen om te gaan winkelen? of eentje huren? Dat is wat wij ook doen in de weekenden als we verder weg willen wat niet met de trein te bereiken is.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!