Kim in Los Angeles

Een redelijk rustig weekje

Hoi lieverds,

Zoooo, al weer een weekje achter de rug.

Door de weeks niet zoveel meegemaakt. Eigenlijk best wel een saai weekje. Mn begeleider was vooral druk met zichzelf, omdat ie aankomende week een conferentie heeft. Maar ik ga morgen wel ff met hem praten over het feit dat ik echt wel wat dingen moet gaan doen aangezien ik ook mijn resultaten moet halen.

Mijn lieve Bobbie en ik zijn gisteren naar Universal studios geweest. En wat was het daar super gaaf. Het waren niet allemaal supersonische actracties zoals ik verwacht had, maar toch was het heel erg leuk. We hebben een 3D movie van terminator 2 gezien. Een shrek 4D movie. We zijn in de Jurassic park atractie geweest (OWNAGE) en in the Mummie (Met Imhoteb... Inge :D je weet), was beiden zeer gaaf.

Voor de rest hebben we ook een show gezien van Waterworld (je weet wel... die film die geflopt is eigenlijk), maar de show was echt super om te zien. Ook hebben we een act gezien waarbij dieren allemaal kunstjes lieten zien (dit waren 'stuntdieren', die gebruikt zijn in films). Vlak voor dat we daar gingen zitten om te kijken, zag ik toevallig (toen ik over het hek keek) waar de diertjes de hele dag zaten, en het was erg klein. Bob en ik (onder leiding van ik) hebben bijna een 'free the poor animals' rescue opgezet. Sorry mijn hart voor dieren blijft, ook al maak ik muisjes dood nu ik hier zit. (ik ga het goed maken door een aantal muisjes te kopen en heeeel erg goed te verzorgen wanneer ik terug ben in Nederland).

Na dat we dit avontuur beleefd hadden in het park. Zijn we nog even naar Universal City walk gegaan. Dit is eigenlijk gelijk naast Universal studios, en dit is een soort van winkel straat. Dit was echt geweldig. Inge en Knexx, als jullie hier zijn, gaan we hier zeker heen, het is echt geweldig. En we gaan zeker wat drinken bij Hardrock cafe. (en ook Bea, Andre, Paps en Mams).

Hierna zijn we naar huis gegaan, om eventueel nog uit te gaan. Dit hebben we uiteindelijk niet gedaan omdat we best wel moe waren. Maar er zijn nog genoeg weken om dit te doen. Maar toch hebben we een heerlijk avondje gehad samen op het balkon, met een biertje en een goed gesprek. Het afgelopen jaar is voorbij gekomen, en alles wat ik, enwij samen, hebben mee gemaakt. En we zijn tot de conclusie gekomen, dat als we dat alles hebben doorstaan, wij samen alles best wel aan kunnen. En ik hou van mijn lieve Bobbie, hij is mijn held, ik kan me op dit moment niemand voorstellen die me gelukkiger kan maken.

De volgende dag zijn we rustig begonnen door ff lekker te gaan zwemmen en zonnebaden bij ons appartement. Damn I love the sun.

Daarna zijn we naar Martin en Sylvia gegaan om een Indische kookles mee te maken. Maar aangezien wij niet officieel ingeschreven waren mochten we niet meedoen met de les. (I don't care, aangezien koken niet mijn favoriete bezigheid is). Maar we hebben wel lekker mogen genieten van de biertjes en de wijntjes, en het klaargemaakte eten. En ook hebben we het zeer gezellig gehad met Hinde, Dieuwertje en Harold (de kinderen van Martin en Sylvia).

Nadat de lieve kinderen ons naar huis hebben gebracht, zitten we hier nu lekker onze blogjes te schrijven.

Morgen weer aan het werk. Morgenavond hebben we nog Tequila night bij Andrew (mijn begeleider), en hopelijk overleef ik dat. hahaha.

Volgend weekend gaan we skieen, en ik ga Snowboardles nemen. En de dag daarna heb ik een casting voor een film :D, hahaha. Jaja. Ik ben gevraagd om een rol (met tekst) te spelen in een film over Rembrandt van Rijn.

Maar daar vertel ik allemaal nog wel over.

Ik hoop weer snel van jullie allen (paps, mams, Debby, Michael, Linda, Anne, Inge, Hedje, Dees, schoonzussie Kimmie, Bea, Andre, Joep en alle lieve anderen) te horen.

Er zijn natuurlijk weer een paar leuke foto;s gepost. Die zijn hier te vinden.

Reacties

Reacties

Linda

Cool die universal studio's!
Maareuh.. is dit verhaal een eerbetoon daar aan of aan Bob ;)??

xx,

debby

jullie zijn gewoon lief!!! snik

Kim

@Linda Beide :D

Hedjuh!

Baby, leuk leuk! Wat fijn dat jullie 't zo leuk hebben saam'm. Top, het is jullie gegunt!
Dikke kus uit (zonnig) NL en tot gauw! Lente is coming!

Kimmi

ooooh ik vind t echt super om dat stukje over jou en bobbie te lezen hihi!:D zo lief.

en dhoe is de tequila avond gegaan hahaha? kan me niet voorstellen dat JIJ die overleeft hebt! :w00t: zoepm!!

ik heb uitgebreid carnaval gevierd dit weekend (H) dus de nodige alcohol was ook wel weer genuttigd ;)

en vertel van t weekend eens even over die film, straks woj nog n hollywoodster joh gek :D:D:D muhaha

xxxxxxxx

Kim

Kimmie!

Nice om jullie verhalen allemaal te lezen:D Leuk dat jullie je goed vermaken en in de iets mindere tijden veel steun aan elkaar hebben!:D

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen om in een film te mogen spelen dag:O wel cool hoor!! Straks hebben we een filmster in de klas:D;) hahahaha..

Geniet nog maar lekker daar!! en ben benieuwd naar het verhaal over de Tequila avond;) hahaha...

Heel veel liefs en knuffels voor jou en Bobbie!
xx Kim

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!