Kim in Los Angeles

And the Oscar goes to....

Hallo allemaal in het carnaval vierende Holland,

Zo, al weer een weekje voorbij. Wat gaat de tijd toch snel.

Deze week weer een erg productieve dag gehad op het lab. Maar dat is natuurlijk niet waarom we hier zijn

Tongue out

Dit weekend hebben we weer allerlei dingetjes gedaan. Afgelopen vrijdagavond zijn we na het werk even samen met Heike en Maik (onze duitse collega en haar verloofde) boodschappen gaan doen met hun auto, zodat we weer flink wat konden inslaan. Daarna lekker geschilled in ons appartementje.

Zaterdag hebben we even door old Pasadena gelopen en ik heb mn eerste paar sneakers hier gekocht.

Surprised
(dat mag want ze waren maar 35 euro) (@ Lin, ze hadden echt heeeele gave daar, jij zou helemaal los gaan, want alles was afgeprijsd. haha).

We hebben ook onze eerste frozen yogurt gegeten. Dat is een soort ijs dat lijkt op soft ijs, maar net iets anders is en heb je in heeel veeeel smaakjes, jammie jammie

Laughing

Die avond zijn we naar een Ierse pub geweest (Lucky Baldwins) want een oud collega van ons lab was tijdelijk in California en dus hadden ze daar allemaal afgesproken om wat te drinken. Dus daar hebben we gezellig ff wat biertjes gedronken.

Hierna geslapen om er op tijd weer uit te gaan, richting Hollywood. Want het was de dag van de Academy awards

Cool
ooh Yeah. Als er iets is wat ik als filmliefhebber altijd nog had willen doen is het dat wel. We hebben echt heel dicht bij de rode loper gestaan. Alleen achter superveel hekken, dus het was allemaal wel moeiijk te zien. We hebben veel mensen uit limo's zien stappen, en ook veel mooie jurken gezien. Maar de meeste limo's stopten echt aan het begin van de rode loper, en de mensen stapten aan de andere kant uit, en gingen gelijk naar binnen. Dus dat was wel jammer. We hebben wel 1 beroemdheid gezien en dat was Russel Brand (de man van Katy Perry) haha. Maar om zoiets uberhaupt mee te maken was gewoon erg bijzonder. Ik had het niet willen missen. (en oh jah, voor degene die het nog niet wisten The King's speech heeft de Oscar voor best picture gewonnen, dus we gaan die eens ff bekijken deze week)

Na een tijdje hadden we het wel gezien en zijn we terug gegaan, en snel richting het appartement van Heike en Maik. Want zij hebben kabel tv, en gingen we de oscars vanuit de luie bank bekijken. Heerlijk. En ondertussen lekker knuffelen met hun hamster Molly (om het goed te maken dat ik zoveel muisjes dood maak, want ik nog steeds nog niet erg prettig vindt).

Maar goed het was dus allemaal weer geweldig en indrukwekkend.

Dinsdagavond gaan we waarschijnlijk bij Andrew (mijn begeleider) eventjes wat drinken. En we gaan volgend weekend waarschijnlijk naar Universal Studio's. (als het weer het toe laat). Ik kan niet wachten. Weer iets wat ik al heel lang wil doen.

De foto's van dit weekend kun je hier bekijken.

Nou jullie zijn allemaal weer op de hoogte :D En hopelijk nog skypen met een paar peeps deze week.

Miss you guys.

Johan Luhen

Hadstikke gaaf daar in hollywood en zeer leuke nikes en o,ja twenthe met 2-1 verloren van AZ met rode kaart voor douglas(onterecht) want ja Bossen moest fluiten en heeft twente 3 penaltys onthouden maar het goede bericht is PSV-Ajax 0-0 dus allesis nog mogelijk met het zwaarste programma voor PSV
Nou nog veel succes daar en toedeloe.

Linda

Ohw yeah!!

debby

hoihoi

je hebt niet veel gemist aan de optocht hoor.
het was nat en duurde heeeeel lang, maar ja het ging jou om het feest he ;)

haha

heb net op google maps jullie adres opgezocht en in jullie straat gelopen, das echt grappig.

lfs debby

debby

youri kwam vanmorgen uit bed.
Ik heb heel leuk gedroomd.
Over Kim en Bob, dat die terug waren uit Amerika en dat ze met de auto bij school stonden om mij op te halen.

lief he???

little kim

oh gaaf man!:D zo dicht bij!! maar toch zo ver weg.. haha maar wel leuk dat jullie bij die awards zijn geweest ;)

oh en universel studios, dat is echt leuk daar :O moet je in die waterbaan alleen niet je mobiel in je zak laten, dacht dat dat wel kon... hij moest een tijdje in de zon liggen voor ie het weer deed, oeps!

veel plezier! (K)

Kim

@ Debby, het is ook echt een lieverd. Geef hem maar een knuffel van ons.
@ Kim, Ik doe wel een plastic zakje om mn mobiel heen. hahaha.