Kim in Los Angeles

The aquarium of the pacific, Sunset boulevard, Beverly hills, Hollywood etc

Hey allemaal daar in het zeer koude Nederland.

Hier nu al weer een blogje van mij (nadat mensen hadden geklaagd dat het zo lang duurde de vorige keer :P). Want we hebben dit weekend al weer wat leuke dingetjes meegemaakt, en ik dacht daar willen jullie vast wel wat van horen en wat foto's van zien.

Afgelopen zaterdag hebben we niet zoveel gedaan. Bob is naar de kapper geweest (zeer duur, $40, stelletje bitches), maar het is wel heel erg mooi geworden. Ik heb ff de was gedaan in onze eigen wasserette. (net zoals je altijd in films ziet, met heeel veel wasmachines en drogers bij elkaar, waar je een kwartje in moet gooien). Dat is helemaal goed gegaan (uiteraard).

Later op de dag hebben we onze auto opgehaald (die we gehuurd hebben t/m maandag). We hadden gewoon een klein autotje gereserveerd (chevrolet aveo), maar die was er niet meer dus hebben we een crysler sebring convertable (=cabrio) gekregen voor diezelfde prijs :D :D :D :D

Hierna ff flink wat boodschappen gedaan met deze auto (niet decadent hoor).

De rest van de avond hebben we lekker rustig aan gedaan en zijn op tijd naar bed gegaan aangezien we de volgende dag weer vroeg eruit gingen om naar The aquarium of the pacific in Long Beach te gaan.

Hier zijn we eerst op een boot gegaan om walvissen te spotten. Dit was echt geweldig om te zien. We gingen eerst een stuk de zee op toen er plotseling naast ons 2 grey whale verschenen . Ze kwamen constant even boven, en lieten soms hun staart zien. (er zijn foto's en filmpjes, maar is allemaal heel moeilijk te zien. In het echt was het wel heel goed te zien hoor. Hahaha).

Dus het was ff heerlijk genieten op die boot, afgezien van de kotsende kinderen om ons heen (die het wel verdient hadden want die amerikaanse dikke kinderen eten ook veel te veel).

Na deze boottrip van 2 uur zijn we naar de aquarium zelf gegaan en hebben allerlei mooie vissen bekeken ( en ook een paar supermooie gekleurde vogels).

Nadat we hier alles gezien hadden zijn we weg gegaan om rond te gaan rijden met de kap van de auto omlaag. OH YEAH. We zijn naar Sunset boulevard gereden, en nog even Beverly hills bekeken. (jeetje wat een overdreven grote huizen). Ook zijn we nog even over hollywoodboulevard gereden, waar ze al aan het opbouwen waren voor de Acadamy Awards van aankomende zondag (waar Bob en ik ook naar toe gaan :W00t: ).

Na dit heerlijke rondrijden zijn we s'avonds nog ff naar de bios geweest, naar I am number four. (geniale film wederom). Hier zit nog wel een leuk verhaal achter: Mijn begeleider (Andrew) is net gescheiden van zijn vrouw (Kim) en hij had niet zo veel zin om constant de hele dag die naam te moeten zeggen dus heeft hij besloten om mij Four (ik ben de vierde persoon die hij moet begeleiden) te noemen. Dus ik wordt nu constant geroepen onder de naam : Four!!! Haha. Maar het was dus wel grappig dat er ook net toevallig daarna een film uit kwam die I am number four heet.

Zondag zijn we samen met Sylvia naar Ikea geweest om nog de laatste dingetjes voor ons appartementje te halen. Deze is nu helemaal ingericht, en hebben eindelijk iets om onze tv etc. Op te zetten. Hahaha.

Dat was eigenlijk wel ons weekend, en leven nu al weer naar de volgende toe. En er komt vast wel weer een blog hierover.

Oeh en ik was helemaal nog vergeten te vertellen dat we ook onze ‘one minute of fame' hebben gehad. We liepen op het treinstation naar de bus (de verkeerde kant op, want was de eerste keer ;P) en plotseling liepen we midden op een filmset. Je mocht gewoon doorlopen, want het was Croud filming. Dus misschien komen we binnenkort wel voor in een film (weten alleen niet welke haha).

En ik was volgens mij ook helemaal vergeten iedereen te bedanken voor het ontzettende gave boek dat jullie gemaakt hadden samen met mijn moeder. Ik vind het zo leuk om er elke keer weer even in te kijken. Om iedereen zn verhaaltjes te lezen enzo. Jullie zijn allemaal de liefste.

En paps van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan bij Eneco, wij zijn heel erg trots op je. We drinken er eentje voor je. (een lekkere budweiser)

Nu even nog wat anders.

Zoals sommigen van jullie misschien wel weten is dat Joep (onze klasgenoot/kameraad) op dit moment aan het afstuderen is in Christchurch (New zeeland). En daar is zojuist een erge aardbeving geweest. Gelukkig is alles goed met Joep maar het huis waar hij woonde is wel helemaal stuk. (hij was op dat moment gelukkig in het lab aan het werk). Ze hebben momenteel geen water of elektriciteit, en hij slaapt nu tijdelijk bij andere mensen in de woonkamer. Dus hopelijk gaat het allemaal snel goed komen voor hem.

Als jullie geinteresseerd zijn in hoe het met hem gaat. Kun je hem volgen op www.jvanbortel.reismee.nl

De foto's staan van ons van dit afgelopen weekend staan hier. (zijn niet allemaal op volgorde geupload)

Ik wou ook nog een leuk filmpje uploaden, maar lukte niet. Misschien een ander keertje.

Nou tot de volgende keer allemaal. (misschien wel met wat leuke foto's van George Clooney, Johnny Depp of Ryan Reynolds hmmmmm )

Reacties

Reacties

katinka

heee kim,
ik dacht ik geef je even een compliment.. zo snel weer een blog, daar moet watvan gezegdworden:P!!
echt super om te lezen dat het allemaal zo bevalt, ik word alleen steeds meer jaloers en heb zoiets van oeh ik wil ook:O!!!
geniet er nog ff van saampjes want luuksel komt ook voor je het weet die kant op he.. gedaan met de rust:P!!
groetjes van allemaal hier:D!!

liefs

paulien

Wat zie ik daar en vogel op je schouder?Je hebt al heeeel wat geleerd daar in dat verre America.
Ha ha!!
liefs mams

Lin

Hey Four!

Ik krijg steeds meer zin om naar jullie toe te gaan. Ben hard op zoek naar een mooi ticket :)!

johan Luhen

Drink er maar een paar meer budweisertjes op.Ga even kijken hoe het werk me bevalt,maar wat een leuk weekend hadden jullie weer rijden in een cabrio zonder dat het haar je in de ogen waait (ofnie Bob) en jullie huisjes is ook leuk ingericht super hoor en Kim die kast volkrijgen lukt je niet binnen 5 maanden, daar heb jij nog geen 2 maanden voor nodig. Nou dit was het weer en de groetjes van die ouwe uit Albergen

Bea

heee halloooo dan, het is zooooo moooi te lezen dat jullie het naar je zin hebben ! Ik zou de tijd wel vooruit willen duwen zodat wij eerder naar jullie toe kunnen.
Wij hebben er zin in !! Liefs

johan Luhen

alles weer in orde met de creditcard

kim

volgens mij wel. Ik wacht ff af, ik heb nog niks gehoord.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!