Kim in Los Angeles

Afgelopen weekend..

Hallo alle lieve mensen,

Zo al weer een weekendje voorbij in het mooie Los Angeles. Zaterdag begon lekker rustig. Eerst mn lekker uitgeslapen, en met paps en mams geskyped (nja, voor zover het kon met de slechte verbinding die er was. Zou wel aan het mooie Albergen liggen :P),en toen het bed uitgerolt om vervolgens ff lekker buiten in de zon te gaan zitten. Na een potje basketbal te hebben gespeeld met Bobbie (seemtien :P ) en Harold werd het tijd om ff weer te gaan skypen. Deze keer met Inge en Linda. Wat een heerlijk geouwehoer was dat (heeft zeker wel 3 kwartier geduurd na horen zeggen haha). Tijdens dit gesprek kwam Martin even langs om te zeggen dat we lekker even naar het strand zouden gaan. Daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen. Dus na afscheid te hebben genomen van Inge en Linda gingen we onderweg. In de auto kwamen we erachter dat we naar Santa Monica beach/pier gingen. En daar ook gingen eten bij Bubba Gump Shrimp als verrasing(jaaaa Linda, ik ging er weer voor, wederom was het zeer lekker). Dus we hebben even lekker gelopen over de pier, en langs het strand, en toen gegeten. Om vervolgens naar een ontzettend mooie zonsondergang te gaan kijken.

Vandaag (zondag) was het Superbowl sunday. We hebben van allerlei lekkere dingen klaar gemaakt en gebbqed. Om dit tijdens de Football match op te eten. Ik niet wetend voor welk team te moeten zijn, besloot om voor de underdog te gaan juichen (de Steelers), maar helaas verloor dit team van de Packers. Maar nog was het superleuk om te kijken naar de wedstrijd. En ik snap zelfs bijna alle regels :D

Voor aankomende woensdag hebben we afspraken gemaakt om appartementen te gaan kijken. We hebben allebei een favoriet. Dus we hopen dat deze hem gaat worden (http://www.essexapartmenthomes.com/apartment/monterra-del-mar-pasadena-ca-3o0402333863) Het zou dan de studio worden.

Maar dit was het dan allemaal wel weer. Wanneer ik weer wat fijns te melden heb, ben ik weer terug te vinden op dit ontzettende leuke reisblogje van mij :D :P

Ik heb ook nog weer leuke foto's gepost, die zijn hier te vinden.

Love ya all.

KUS KUS

debby

leuk, leuk

en een zwembad bij dat appartamentje
ben niet nieuwssgierig, maar wat betaal je daar nu voor

johan luhen

Twente staat gelijk met psv .hebben gelijkgespeeld tegen Fc Utrecht az verloren en heracles gewonnen.
Maar wat een mooi appartement met zwembad en alles dus wens jullie veel succes met het uitzoeken.
Doe Robert de groeten
Pa en Ma Kusjesxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxo ja en de groeten van diesel en zoe

Joep

leuk dat ze zoveel met jullie ondernemen!