Kim in Los Angeles

LA BABY!!!!!!!!!!

Hallo allemaal,

Daar zijn we dan, in het mooi LA.

Gisteren midden in de nacht vertrokken naar Schiphol om daar het vliegtuig naar

Heathrow Londen te nemen, en vervolgens verder te vliegen naar LAX.

De vlucht ging goed. Ik had mn sudoko en films, Bob keek lekker films en was pokemon aant spelen, en de mevrouw naast Bob begon aan haar 6e (!!!!!!) flesje wijn. Dus de gezelligheid was alom. Er was ook soms flink wat turbelentie, maar gewoon ogen dicht doen, en denken dat je in de trein vanuit almelo richting enschede zit, dan is lijkt het net echt.

Toen we aan waren gekomen op het vliegveld ging alles zeer soepel. Eerst bij immigratie moesten we 2 uur wachten totdat we naar binnen konden, aangezien het systeem down was. Dus dan sta je daar omgeven door 200 chinezen (er was een vliegtuig uit china aangekomen).Toen we eindelijk door mochten bleek dat we iets in het vliegtuig niet goed in hadden gevuld op de papieren (lieve steward, nog bedankt voor het 'goede' advies), dus moest Bob nog weer terug. Toen we eindelijk door waren, konden we de koffers ophalen en naar buiten. NOT. Ze vroegen waar we vandaan kwamen, en toen ze hoorden dat we uit Nederland kwamen, werden wij uit de rij gepikt, en onze koffers open gehaald. Thanks for that. Maar hierna konden we eindelijk naar buiten en stond onze begeleider (Martin Kast) op ons te wachten.

Hij heeft ons gelijk meegenomen naar het lab waar we gaan werken om kennis te maken met iedereen. Echt super geweldig allemaal. Iedereen is heel aardig. En het lab ziet er erg mooi uit. En vanuit de lunchruimte hebben we het beste uitzicht wat ik ooit heb gezien (foto's komen nog daarvan). Toen zijn we naar het huis gegaan van Martin en hebben we lekker pizza gegeten. En hebben een eigen slaapkamer toegewezen gekregen. (slaapkamer is van formaat: Ik kan 4 radslagen doen en dan nog de muur niet raken). Na gezellig gekletst te hebben hebben we een nachtrust van 12 uur gehad. Vanmorgen zijn we naar Pasadena gegaan om rond te kijken (want daar gaan we waarschijnlijk ons appartementje huren), wat is dat een mooi stadje zeg. Ik kan niet wachten om daar naar toe te gaan. Ook zijn we nog naar de highschool geweest van hun zoon, om even lekker rond te kijken hoe zoiets de uitziet. Daar kunnen ze in Nederland nog wat van leren. Alles is echt aanwezig, Footballfield, Basketballfield, swimmingpool, soccerfield etc etc, Daarna nog ff lekker boodschapjes gedaan in het plaatselijke supermarktje (nog steeds 10x zo groot als een standaard supermarkt bij ons) en ff lekker wat gedronken bij starbucks. Ik eindelijk iets gevonden wat ik daar lust. Shaken iced tea lemonade. Jammie.

En nu zitten we hier lekker samen in de tuin, te bloggen en te msnen met iedereen. De vrouw van Martin is lekker sushi aan het halen. Daar gaan we straks lekker van smullen.

Maandag gaan we lekker beginnen met het werk. Zeer spannend maar lijkt me ook echt geweldig, en hoop veel te gaan leren.

Oh jah, morgen gaan we nog chinees oud en nieuw vieren, en volgend weekend is SuperBowl weekend. Dan is er hier een groot feest, en gaan wij aan mee doen. Woohooo.

De foto's van gisteren en vandaag kun je hierbekijken.

Ik ga nu weer ff genieten van de zon, en de mooie kolibries die hier rond vliegen.

Tot snel allen

kusjes

Inge

Hey, klinkt allemaal goed!! Fijn dat jullie zonder kleerscheuren zijn over gekomen! Heel veel plezier! Ik kijk uit naar je verhalen!
Liefs!

Lindaaaaaaaaaaaa

Heey!

Wat een gedoe dan daar op het vliegveld of niet :)!? Maar ja, jullie zijn er. Party party/ study study!! "California loooovvvee ;)"....
xx!

debby

oooh ik ben niet jaloers
wat gaan jullie het geweldig hebben daar

het spat van het scherm af!!!!

lfs debby

joep

dat ze jullie eruit hebben gepikt omdat jullie nederlanders zijn is echt lelijk. mij was precies hetzelfde overkomen..... blijkbaar zijn we een terroristisch/smokkel volkje ofzo!?

johan Luhen

Man als ik jou verhaal zo lees dan zou je zo in het vliegtuig stappen en jullie achterna gaan.
Heavy dat jullie de superbowl gaan meemaken dat is toppie hoor maar je moet ook nog werken enstuderen
Hou van jullie en have a lot of fun there enjoy it

hedjuh

Hai skatjus!!
Wat fijn, wat fijn! Heeeeel veel succes, plezier en ontzettend veel lol! Maak ter wat moois van samen. Ga je missen! Kijk uit naar jullie volgende verhalen!!
Dikke kus!!! (en knuffel) :)

Annette

Hoi kim,

Ik blijf het volgen! Veel succes en geluk daar met z'n 2en!

Greetz Annette

paulien moeder van kim

Het klinkt allemaal super en hoop dat jullie daar een super mooie tijd hebben!!!!!Succes morgen allebei met jullie eerste werkdag.

Hou van jullie een dikke knuffel en tot weder horen/schrijven.

kleine Kimmie

halloooo!
ooh gaaf man dat ik jullie allebei nu zo kan volgen:D:D
jij verteld weer andere dingen als bob, handig;)
pfff als ik jou verhaal zo lees, word ik wel jaloers wat een leuke dingen doen jullie.
En toch nog wat lekkers gevonden bij starbucks ja?! hihi

wacht op je volgende verhaaltje hoor!
xxxxxxxx

johan Luhen

heel veel succes op jullie eerste werkdag
love you hunk

debby

veel succes op je eerste werkdag
ik mag vandaag ook weer voor het eerst aan het werk

Bea

Hey Kim, erg leuk om jullie te lezen !
De eerste indrukken zijn zo positief, geweldig!
Nu lekker aan de gang op jullie werkplek, ben heel erg benieuwd.
Veel liefs

Dees

Hey meissie

Geweldig om je verhalen te lezen, goed om te lezen dat de eerste indukken goed zijn en in zo'n korte tijd al veel ondernomen :-):-):-):-):-):-):-)
Vandaag je eerste werkdag :-O Spannend!!!!!

Tot horensssss
Dikke kuzzzz

Annemarietje

You guys rock man!!! So f%&^$ cool allemaal.... Genieten!

tot snel

Kus anne

Johan Luhen

Well everything going well on your first day at work,
Dit you learn something at the university enjoy you time there in USA and let hear something from you and Bob.
Many kisses
Your father

Steffie

Klinkt helemaal te gek! K blijf je verhaal graag volgen (schrijven en foto's dus!)
Groet'n aan Bob!
Lfs Steffie

Randy

Hey,

Las het net allemaal Veel plezier nog en succes.

MVG Randy :P

Merel (&John)

dag Kim,

Have fun daar en kom heel terug!

Groetjes Merel (je-weet-wel-van-joep-de-zus;))

Sandy en Ivo

Klinkt erg leuk allemaal Kim en Bob!!
Have fun!!